Sneller afvallen met Alli afslankpillen?

Deze feestdagen weer te veel calorieen naar binnen gewerkt en voor die tijd eigenlijk ook al wat aangekomen. Snel afvallen dus zodat m'n riem weer twee gaatjes verder kan en m'n broek weer wat fijner zit (rond buik en bovenbenen). Ik ben niet echt een sportschool type en hardlopen of fietsen zie ik met het weer van de laatste tijd ook niet echt zitten (veel te glad en te koud). Hoe afvallen zonder te sporten? Minder eten (in ieder geval niet te veel) en gezond eten. Iets wat me al eens is gelukt een aantal jaar geleden (ja, het zal het jojo-effect zijn zeker).

Destijds bestond m'n dieet uit en dag normaal eten en een dag yoghurt met (ongezoete) muesli eten. De dagen dat je 'normaal' eet, moet je natuurlijk wel op letten dat gezond en niet te vet is. Na een maandje lijnen was ik ruim een kilo afgevallen en na drie maanden was ik weer op gewicht.

Nu zie ik de laatste tijd (ja, goeie timing van die mensen) reclame voor Alli afslankpillen. Deze zouden je helpen om sneller af te vallen. Klinkt interessant, dus ik heb maar eens wat informatie over Alli opgezocht:

Alli bevat een bestandsdeel dat er voor zorgt dat een groter deel van het vet wat je eet via je ontlasting het lichaam verlaat in plaats van dat het wordt opgeslagen in je lichaam. Met een doosje Alli doe je ongeveer een maand en kost ongeveer 60 euro (vergelijk zelf de recente prijzen). Verder heb ik nog iets gelezen over mogelijke allergische reacties... misschien binnenkort de apotheek hier eens binnenlopen en vragen of zij daar meer over kunnen vertellen.

Meer over afvallen, XL S vetbinder en Alli