Samsung 3D LED TV

Het lijkt er dan toch op dat 3D televisies sneller op de markt komen dan ik het gedacht. Standaard LED TV is nog niet eens mainstream en toch zijn er nu al reclames op TV voor 3D toestellen. Nou ja, Samsung adverteert er in ieder geval mee. Je weet wel, die reclame waar de hele tijd onder in beeld staat dat je wel een 3D bril nodig hebt bij hun 3D LED televisie. Ik vraag me dan gelijk af hoeveel 3D brillen je bij zo'n TV krijgt.

Ik was nieuwsgierig naar de specificaties van die Samsung 3D LED TV en gaf Google een slinger. Een coole feature van de Samsung 9000 televisies was de afstandsbediening met display en uitgebreide functies. Lijkt me ideaal hoor, maar waarom heb je überhaupt nog een afstandsbediening nodig? Het lijkt me nog handiger als je je TV met een smartphone kunt bedienen.

Deze week hadden we het toevallig op het werk over 3D TV. Een collega was in een winkel waar een demo draaide: een 3D TV van Sony met een PS3 waar Wipeout HD op draaide. Het schijnt echt super cool te zijn om in 3D te gamen. Ik moet zeggen dat je bij sommige platformers slecht kunt zien waar je mannetje precies boven hangt bij het springen. Dat zal zeker een voordeel van een 3D TV zijn.

Gerelateerde artikelen