Samsung Omnia 2 beter dan de Samsung Jet?

Ik heb nog altijd geen Samsung Jet, iPhone of andere gsm gekocht. Nu kan ik nog prima bellen en gebeld worden op m'n huidige Nokia 5300, dus ik heb er niet super veel haast mee. Zeker wanneer ik een smartphone van een paar honderd euro ga kopen wil ik wel zeker weten of het wel wat voor mij is. Bij mobiele devices met een relatief klein scherm staat of valt alles bij een goeie interface. Zo vind ik internetten op m'n Archos 5 erg tegenvallen omdat het met alleen een touchscreen best lastig op kleine links klikken is. Maar goed, daar had ik m'n Archos niet voor gekocht. De belangrijkste reden was de harde schijf van 250 GB en de mogelijkheid om de Archos als USB host (en dus image tank) te kunnen gebruiken. Ehm.. ik dwaal af... nieuwe gsm kopen, een sim lock vrije prepaid telefoon.

Olympisch pakket Samsung Omnia II en Omnia Qwerty

De reclames van de Samsung Omnia II die je de laatste tijd veel op tv ziet trokken mijn aandacht. Het Olympische tintje aan het aanbod boeit mij niet zo, maar het lijkt me wel een mooi toestel. Google dus maar eens aangeslingerd om op te zoeken wat de verschillen zijn tussen de Samsung Omnia II en de Samsung Jet. Er zijn eigenlijk twee opvallende verschillen tussen beide telefoons. Het eerste is positief: de Omnia II heeft een groter display, het tweede vind ik persoonlijk minder positief: de Omnia II draait Windows Mobile. Zoals ik al eerder schreef, ik vind Windows naar.

Google telefoon met Android

Misschien de telefoon van Google met Android er op maar afwachten. Ik heb van een collega goeie verhalen gehoord over zijn Milestone met Android.