Samsung Jet S8000 telefoon kopen?

Ik heb mijn gsm al weer een paar jaar en deze is eigenlijk aan vervanging toe. Tijd voor een mobieltje met WiFi. Tegenwoordig heb je steeds meer accesspoints, en het is wel makkelijk als je even je mail kunt checken. Op de tv zie je tegenwoordig veel reclame voor de Samsung Jét S8000. Dat lijkt me toch en goed alternatief voor de iPhone 3GS. Verder moet het zonder abonnement zijn, geen contract dus. Gewoon prepaid en simlock vrij!

Qua broekzakgevoel lijkt de Samsung Jet me fijner dan de iPhone. De Samsung Jét is iets kleiner en vooral minder breed. Verder heeft de iPhone geen OLED scherm, de Samsung telefoon wel; een AMOLED om precies te zijn. Ik ben zeer benieuwd of je buiten in de zon dan gewoon je display kunt zien.

Verder zit er nog verschil in het aantal megapixels van de camera. Tsja, dat is nou niet waarom ik een Samsung gsm zou kopen. Uit m'n spiegelreflex camera komen toch mooiere platen. Een gsm is wel leuk voor snapshots, meer niet. Belangrijker volgens mij is dat de Samsung 800 MHz is en de iPhone 'slechts' 600 MHz. De grote vraag is wel hoe ze die snelheid gebruiken, de gebruikersvriendelijkheid zal voor mij de doorslag geven... of toch de prijs?

Tsja, de prijs... is goedkoper beter? Wat je ook weer niet moet hebben dat je een goedkope gsm hebt en vervolgens de hoofdprijs betaalt voor accessoires (van die speciale data cables zie je gelukkig steeds minder, tegenwoordig is dat toch allemaal USB). Goed, binnenkort maar even naar de Phone House of de Belcompany of zo en maar eens zien hoe de Samsung Jet aanvoelt.