PS3 spellen goedkoper online

Het zal zoals gewoonlijk een dure novembermaand worden qua Playstation games. Er komen te veel spellen uit die ik gewoon moet hebben: Assassin's Creed Brotherhood, Gran Turismo 5, Need for Speed: Hot Pursuit en The Sly Collection. LitteBigPlanet 2 is uitgesteld dus dat scheelt weer.

Goed, spellen zijn duur, ik weet het. Eigenlijk moet je een paar maanden wachten en ze dan op eBay kopen. Dan zijn ze stukken goedkoper. Met die Sly Collection ga ik dat wel doen, maar een spel als Assassin's Creed moet ik toch wel direct hebben (nerd als ik ben). Ik heb beide delen gespeeld en die waren gewoon steengoed.

Goedkoop spellen kopen op eBay kan ook verkeerd uitpakken als je even niet oplet. Omdat je zo snel dingen kunt kopen (zeker als je PayPal gebruikt om te betalen), moet je wel even opletten dat je het juiste PS3 spel koopt. Vorige week wilde ik Prince of Persia: The Forgotten Sands kopen. Ik zag zo'n goedkope aanbieding dat ik geen moment twijfelde. Maar nadat ik 'm gekocht had keek ik eens goed naar het hoesje en bleek dat ik het spel al had: Prince of Persia (de voorganger van The Forgotten Sands). Stom. Eigen schuld, dikke bult. Wel even opletten als je denkt goedkoop Playstation spellen online te kopen.

Trouwens, bij nieuwe games loont het zeker om even online de prijzen te vergelijken. En dan moet je natuurlijk niet bij Bart Smit en de Free Record Shop kijken. Er zijn winkels waar je nieuwe games zo'n 15 tot zelfs 25 euro goedkoper kunt krijgen. Ik gebruik sinds kort Budget Gaming op de prijzen te vergelijken. Vroeger liet ik PS3 spellen uit Canada komen, maar dat is met de huidige Dollar-koers niet zo interessant meer.