Lekker goedkoop je site hosten

"Lekker goedkoop je site hosten" moet m'n huisgenoot gedacht hebben toen hij bij mijndomein.nl hosting heeft geregeld voor z'n site. Het is inderdaad lekker goedkoop (volgens mij 2,95 per maand), maar het is ook lekker kut.

Ik weet niet hoe ze de boel daar geconfigureerd hebben, maar als ik probeer te FTP-en krijg ik om de haverklap foutmeldingen (too many connections, protocol died en weet ik het allemaal). Even een updatetje doen is horror. En de configuratie van de webserver is al niet veel beter. Ik weet niet wat ze gedaan hebben, maar de rewrite module staat wel heel bizar ingesteld. Soms krijg je absolute paden (/users/bla/sites/www.site.com) op de server terug, maar die worden dan wel weer juist vertaald of zo... bah.

Als ik zelf eens een site gehost moet hebben ga ik toch ergens anders shoppen. Ik ga in ieder geval even op internet checken wat de ervaringen van gebruikers zijn.