Samsung Wave GT-S8500 is cool!

Ik heb laatst via m'n werk een HTC Legend besteld. Best een mooi toestel, maar ik zag gisteren reclame voor de Samsung Wave GT-S8500, en die is nog vetter! Veel features die aanwezig zijn op de HTC Legend zijn ook aanwezig op de Samsung Wave, maar er zit meer op:

Voordelen Samsung Wave GT-S8500

  • Groter display met hogere resolutie.
  • Lichter dan de HTC Legend.
  • Een video uitgang! Hoe cool is dat! Het is wachten op de eerste gsm met HDMI uitgang.

Iets wat wellicht een nadeel van de Samsung Wave GT-S8500 kan zijn is het OS. Ik wil zelf graag een gsm met Android, maar de Samsung Wave GT-S8500 draait op Bada OS. Ik heb er nog nooit van gehoord. Ben benieuwd of dat wat is en of er net zo veel applicaties voor te krijgen zijn als voor Android.

... Ik heb al even wat gelezen op internet en Bada OS is, zo als ik al vermoedde, nieuw. Er zijn nog maar weinig applicaties voor te krijgen. Dit vind ik toch wel een nadeel van de Samsung Wave GT-S8500. Maar goed, de HTC Legend is al besteld.