HTC Desire start niet meer

De HTC Desire, het leek een mooi toestel, maar al snel begonnen de problemen.

De eerste problemen waar ik mee te maken kreeg was het wegvallen van het netwerk. Regelmatig moest ik het toestel opnieuw opstarten om weer mobiel internet te krijgen. Wanneer ik in het buitenland was viel zelfs het normale spraaknetwerk weg.

De problemen met de HTC Desire begonnen pas goed toen er af en toe vastlopers begonnen op te treden. Meestal kon ik het toestel nog wel opstarten, maar de laatste keer helaas niet meer.

De Desire bleef zich herstarten. Ik zat in een boot loop waar ik niet verder kwam dan het HTC logo. Na wat lezen op internet had ik gevonden hoe je de HTC Desire kunt restoren. Door het toestel te starten met de volumeknop naar beneden kom je in een menu waar je het toestel kunt wissen en opnieuw installeren.

Na een schone installatie kon ik de Desire weer een kwartier gebruiken, waarna hij compleet vast liep. Restoren was er niet meer bij. Na deze ellende maar een Samsung Galaxy S gekocht. Prima telefoon!